Københavns Kunstskole

Camilla Quistmose, bogholder.

Ella Gull-Mai, piccoline

Åbnings- og besøgstider

Kontoret er åbent mandag, onsdag og fredag 9.30 – 15.00. Interesserede er mere end velkomne til at besøge skolen. Kontakt skolen på telefon eller send en e-mail for at aftale en tid.

Materialer

​På kunstlinjen, tekstillinjen, design og arkitekturlinjen, tegneserielinjen skal påregnes en ekstra udgift til materialer. Udgiften afhænger af hvilket medie man arbejder i.

SU

Et forløb på Københavns Kunstskole giver desværre ikke ret til Statens Uddannelsesstøtte.

Aktivering

De som er under regler om aktivering, på dagpenge og kontanthjælp, kan deltage i vores kurser både på kunstlinjen, skrivelinjen og vores mentorforløb. Kontakt jobcentret for mere information om mulighederne for et ophold på Københavns Kunstskole.

Optag, afbud og aflysning

Læs betingelserne på siden 'Tilmelding'

Ferie

Københavns Kunstskoles kontor har lukket følgende dage:

Efterårsferien uge 42, uge 51 + 52, vinterferie uge 7.

Mandag, tirsdag og onsdag før påske.

Kontoret har sommerferielukket i hele juli, men kan kontaktes via mail, man skal dog forvente en længere svartid.

CVR

Skolens CVR nr. er 16121347