Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Linjer​

Københavns Kunstskole er en kunstnerisk forskole placeret i hjertet af København og den pulserende Københavnske kunstscene. Skolen består af billedkunstlinjen, design- og arkitekturlinjen, filmlinjen, skrivelinjen, mode og tekstillinjen og CO-Studio - skolens tværfaglige linje.

Det er vigtigt og pointere, at undervisningen på Københavns Kunstskole tager udgangspunkt i de studerendes interesser, visioner og arbejder, og det er dette arbejde, der udgør kimen og indholdet i den studerendes endelige produktion.

​​

Københavns Kunstskole prioriterer et koncentreret, professionelt og personligt forløb - fra research og værkproduktion, til præsentation, kritik, udstilling og tryk.

​​

​Tid, fordybelse og ro vægtes ligeledes højt på Københavns Kunstskole. Det tager tid at opbygge en ærlig relation til ens personlige udtryk og denne relation skal værnes om og udfoldes.

​​

Københavns Kunstskole insisterer på et seriøst, vejledende og altid lystbetonet forhold til de kunstneriske praksisser og på dialog som den fortrinsvise indgang til et arbejde med kunst, film, design, arkitektur og litteratur.

Selvom man er tilmeldt en linje på skolen vil der stadig også foregår aktiviteter på tværs af linjerne: foredrag, oplæsninger, ekskursioner, debat og udstillinger osv.

Københavns Kunstskole  |  Nørre Søgade 43, 1370 København K  |  Telefon: 3583 6082  |  E-mail: info@koebenhavnskunstskole.dk   |  CVR: 16121347